1 Ocak 2016 tarihinden itibaren Bilgi Edinme
ve Şikayet Başvuruları EPDK tarafından
dağıtım şirketlerine e-yazışma yöntemiyle
gönderilecek, yanıtları da aynı şekilde e-Yazışma
üzerinden bekleyecektir.
Dağıtım şirketleri bu kapsamda ;
- Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi alarak 01.10.2015 tarihine kadar EPDK’ya bildirmeleri,
- En geç 01.12.2015 tarihine kadar entegrasyon ve test çalışmasını tamamlamaları,
- 01.01.2016 tarihinden itibaren yazışmaları KEP adresleri üzerinden e-yazışma paketleri aracılığıyla göndermeleri gerekmektedir.
Bu ihtiyaca yönelik olarak AYBS+ kendi
kullanıcılarında sisteme bütünleşik çalışan,
farklı altyapı bilgi sistemi kullanıcılarında ise
kendi başına çalışabilecek nitelikte bir e-Yazışma
modülünü 16 Kasım 2015 tarihinde
kullanıma sunacaktır. AYBS+ e-Yazışma Bilgi Edinme ve Şikayet entegrasyonu ile;
- Gelen ve giden e-Yazışma için KEP adresi ile entegrasyon sağlanacak,
- Gelen e-Yazışma paketleri kullanıcı arayüzünde listelenecek
- Gelen e-Yazışmaya yanıt hazırlanabilecek
- e-İmza ile imzalanabilecek
- AYBS+ kullanıcıları için entegrasyon sağlanarak iş emri oluşturulabilecek
|